Poker obecně
- ROZCESTNÍK (26)
- Rakeback (485)
- 40,000 SnG's Chall (84)
- HEM1 !! - diskuze (1565)
- PokerStars (2554)
- Novela zákona o po (936)
- Ipoker (42)
Multi-table turnaje
- 45 man propbet Apr (69)
- Rail thread (508)
- turbo 180 (732)
- AQo/50E FO FT (2)
- JJ oop 6 max (6)
Všeobecná Sekce
- Vtipy (6914)
- MS v hokeji (269)
- LCD monitor (50)
- Diablo 3 (173)
- Official LC (low c (757)
Přihlášení
Rakeback
- Privátní dealy?
- CardCasino (895) 30,0 %
- PokerHeaven (27) 30,0 %
- Overbet (16) 35,0 %
- ComeOn (3) 33,0 %
- Poker Mambo (163) 30,0 %
- Red Kings (22) ?
- Betfair (66) ?
- Ladbrokes (10) ?
- PokerStars (21) ?
Poker video Hold'em NL11 by xparez
super, diky, kouknu, jen asi na nekolikrat, dve+ hodky to je mazec najednou:)
No ja som to zacal pozerat vcera, je to utrpenie kvoli tomu zvuku (vysavanie fakt neni dobry napad pri toceni videa), ale inak to vyzera ok, az na to ze som si neni isty ci zvladnem Sedrickov silny "I know it all" ton
Ako nic v zlom Sedrick, je mozne ze aj ja niekomu zniem podobne, ale teba ked clovek pocuva ma dojem ze si vyhral minimalne 6 SMs po sebe 
#3 - Not yet, Turkleton, not yet!
| Don't stop me now, I'm having such a good time. |
#3 tak to se omlouvam, jestli to tak pusobi, ale davam tam nazor, jak bych to zahral... urcite nemam perfektni hru, ale mam v ni jasne casti, kde vim, co je imo nejvic profitable... pak je tam spousta spotu, kde si nejsem vubec jistej a vyzivam hrace, aby rekli, co si mysli, ze je optimalni, navic se tam snazim spousta svych rozhodnuti opodstatnit mam ten pocit...
a jestli tak zni ton, tak je to je ton... opravdu ikdyz nekde neco rikam primym hlasem, nemusi to byt OK a ja si rad necham vysvetlit spravnou variantu... opravdu jsem se snazil tam vsechno opodstatnit... a ze to neni formou debaty je imo nejvetsi chyba toho videa, celkove mi prijde, ze nahravat to na jeden mikrofon v jedne mistnosti by bylo o mnoho lepsi... na to bohuzel o vanocich nebyl cas... :-)
jinak urcite je to forma leak finderu jak pro pareza, tak pro mne...
nespolkl jsem moudrost sveta a uz vubec ne tu pokrovou... a ikdyz mam urcitou sebejistotu v pokeru, snazim se ji projevovat s nadhledem a kazdy, kdo mne zna vi, ze to je i lehce nadsazka... :)))
snad to prezijes a vyjadris se k spotum, ktere jsme podle tebe zahrali zle...
jinak jeste klidne napis, kde ti to tak prijde... protoze jsem to video prochazel a neprislo mi, ze bych tam nekde delal ,,chytrolina´´
| Selhání je školným, které platíš za úspěch... SHIT HAPPENS |
V pohode, len som napisal ako som to citil, velmi rad si to pozriem cele, aj ked je to fakt sialene dlhe :)
Hlavne dufam ze si to pozrie co najviac kompetentnych ludi ochotnych diskutovat...
Ok tak postupne ako bude stihat:
8.40 KTo t100 XP folduje, S vravi ze easy reship, aj s 22 ci T9s, moze byt ze je to moj leak ale to sa mi nezda, jednak OR raisuje 3bb to su hraci co skladaju menej ako ti co vedia raisovat (ako povedal monsieur Yegon
), ten dalsi nie nemusi byt uplne dead money a casto nas zavola s lepsou (A9-AT type), tiez su za nami este dalsi 3 aktivni... ja by som posielal asi nieco ako 66, A9s, AT, KTs, KJ
10.20 44 t100 WTF? S sa nejak nedostava k slovu
ale XP ty vravis ze si missol lahky shove? No neviem ale shipovat 25bb s 44 cez UTG limpera a so 4 dalsimi behind sa mi zda superspewy. Mne to pride ako fold, ale viem ze in game by som si povedal ze nahoda je blbec a limpol by som tiez 
10.50 78o t120 WTF? XP vravis ze toto by si poslal nebyt toho raisu, to akoze 19bb shove bvb s 87o je v takomto pomalom turnaji plnom ryb std? 
12.15 A6o t120 sa mi zda dost haluz riesit ci sa to da raisnut, v tomto uplny suhlas s S, otrasna ruka/pozicia
21.20 KQo t200 sa mi zda trochu loose to isoraisovat, je to sice donk ale 7 ludi za nami...
28.40 Q9s t400 - zaujimave, pride mi to trochu loose, lebo zas ono tie limpy nie su vzdy "dead money", hociktory z nich moze mat lahko 99/AJo type ruku, ale suhlasim ze to asi nebude supercaste takze sa to urcite da poslat... som zvedavy co na to ostatni
30.00 K6s t400 - zda sa mi dost zly vyber loose ruky na open, ale w/e... a u mna rozhodne 899>800 ale tiez w/e 
33.52 Q2s t500 - WTF? "tohle bych urcite otviral mozna i shipoval"? wat? Q2s za 20bb?
34.10 KJo t500 - hmm, XP "king jack tady totalne crushuje jeho open range", ORLY? Chalan s 24bb raisuje do 11bb BB, ty predpokladas ze raisuje K6s alebo QTo ked vravis ze ho totalne crushujes? Mne sa toto dost nezda, FE bude asi solidna ale nemyslim ze uplne obrovska a urcite ho necrushujes... Netvrdim ze je to zle, ale urcite nie taky fist pump aky z toho robite (plus 2 velke stacky za vami samozrejme)
38.30 33 t700 - pre mna super zaujimavy spot, vobec netusim co robit... mne sa zdaju 33 ako overkill shove aj z BTN, nie to este z CO, a navyse 2x mega stack a 1x short za nami... ale asi by som tiez minr/foldol.
Prisla manzelka, to be continued 
Aby som nezabudol, irituju ma 3 veci, XP vyraz "idealny" v situaciach ktore su max tak hranicne, a urcite nie idealne, slovo hitparada a pojem "JuTiDzi" 
| Upraveno 21.12.2010 20:07 by 7castle |
-no ked sme uz pri tom co koho irituje,ja som si celkom zvykol ze pokrovy slovnik je sk/cz-anglicky,avsak jedno slovo mi celkom vadi: "prochazka"
| i am 2nd in chips,5 players left,wish me good luck..................oh it`s cashgame... |
#7 - prijde me, ze precenujes pocet hracu za tebou, kazdej tvuj spot kde bys mohl shovenout konci tim "jsou za nami jeste 4 hraci" a spis by to melo byt "sou za nami uz JEN 4 hraci" :)
| Don't stop me now, I'm having such a good time. |
46.00 AJo t1000 - zda sa mi close ale std, len ma zaujalo ze tento spot je imo takmer totozny s tym early (ne)shipom s KTo, tiez raise/flat, vtedy sme mali 24bb a myslim rovnaku poziciu, teraz mame 27bb, preco je toto close a hentam bolo KTo easy ship (pre teba Sedrick)?
48.00 - vysavac na plne pecky, nice
54.00 KJs t1400 - nesuhlasim so Sedrickom ze treba drzat rovnaky sizing ked mas a ked cbetujes, ak mas stol plny randomov, resp. ak nemas priamo v ruke rega je to uplne jedno. V tomto konkretnom spote sa mi zda velka chyba betovat 7k, to co betol XP je imo good, ja by som to asi radsej psychologicky prehupol az na nejakych 10029, pri 7k fakt pozyvas CO aby tahal kopu ruk. A hlavne, su proste spoty ked ti je imo jedno ci je superom jasne ze si branis handu, lebo to ze si ju branis je pre teba ovela dolezitejsie ako to, ci to superi vedia.
56.00 KQo t1600 - check flop je asi ok, ale nevidim dovod nebetnut kludne aj 1/4 - 1/3 potu, kedze superi su random radi nam zaplatia Kx, Qx, JT, niektori mozno aj 99 a pod, a uz aj pri 1/4 bete sa nam krasne zacina zvacsovat pot... Turn by som tank/minraisol.
1.00.00 QJo t1600 - nepaci sa mi cbet, cbetovat do 2 v tomto spote sa mi moc nezda, este AK/AQ v poho, lebo tam mas aspon velku pravdepodobnost ze obe tvoje overs su outy, kedze podla mna ta tu kludne okrem parov bude BTN s jeho stackom floatovat s AJ+/KQ... este keby BTN mal mensi stack ako ty by sa mi to zdalo ako tak ok, ale tu sa mi to zda zbytocne. Samozrejme suhlas so S ze ak betnut, tak 2/5 potu uplne stacia. Po jeho calle easy c/f imo, tuto by som sa nesnazil prerazit mur hlavou. River na 100% bet, tu ma on nulovu motivaciu to kradnut ak checknes, takmer vzdy checkne behind ruky co bijes a platili by ti bet (JJ-99, 77, 44-22), naopak vsetko co ta bije na 100% betne takze to mas jedno, takto si aspon mozes vybrat sizing (ako som prave dopocuval, presne to iste co povedal S)
1.06.00 Q7o t1600 - nh
1.15.00 AQo t2400 - ten 2nd barrel sa mi moc nezda, ako v globale hej, ale tu su na to zle stacky imo, lebo ked betneme turn sme defacto commitnuti na jeho CRAI, co podla mna nechceme... keby mal jemne cez PSB tak je ship fajn, keby sme mal o 20-30k viac tak by sa mi to zdalo tiez fajn, ale takto by som volil check behind. Aky by ste tu mali plan na jeho CRAI?
1.17.30 AKo t2800 - preco "musime" cbetovat? Ten flop je dost zly a viac triafa jeho ako nas, aku cast z jeho r/c range cakate ze zlozi? Ako ja chapem ze cbet je takmer vzdy jediny sposob ako pot vyhrat, tiez by som to casto cbetol, ale nemyslim si ze to je uplne nevyhnutne.
1.20.00 66 t3200 - tazky spot, ale 3bet/f sa mi fakt nezda, ak su to random hraci tak by som ovela radsej 3b/f ruku ako QJs alebo KQo, kedze sa obcas stane ze oni prekvapia a flatnu... netusim co je optimalne ale ship nebude zly imo, je tam uz 22k v pote a raisuje BTN.
1.21.50 A9s t3600 - hmm, je to trosku divocina, ale neni dobry napad toto poslat? FE urcite mame, aj ked nebude velka, dead money su krasne, dobry DU nie je zly, diamonds are forever... Sedrickov nazor zlikvidovala technika, co si chcel povedat?
1.24.40 88 t3600 - suhlas s S, tot je snapfold, callovat 88 za vyse 25bb je dost sicko imo... urcite OVELA horsi spot ako shipovat to A9s par ruk predtym... AQs, AK, TT+? XP nauc sa ratat
, mas vyse 25bb a nie 20, a oproti tej 66 ruke su tam zasadne rozdiely, ty raisujes HJ a on neuzatvara akciu, horsie ako 88/AQ by som unho necakal.
1.30.30 A8o t4800 - XP podla mna mas chybne sklony precenovat Ax ruky, toto by som urcite neraisoval... ale inak fascinujuce ako ta to triafa
. Sedrick nerozumiem, ty by si zvazoval ci sa tu chceme stacknut
Ako ked ma 33 so be it, ale inak nas nic nebije a raisovat moze hocijaku FD+par, A3, AT+, takze treba to imo brat ako nuts a len dojst nato ako to tam dostat cele... mne sa 4bet javi ako naj cesta. Totalne ale nesuhlasim ze na turne CHCEME aby platil FD, na turne mame mega pot a me more than happy ho zobrat, tam by som to na 100% shovol, ak ti bude platit FD tak poriadne, ak ma AQ zaplati to tiez, betovat pod 1/2 potu sa mi zda totalny nezmysel.
1.36.50 T9s t5600 - toto sa mi nejak nezda, call tu moze byt good? Neviem ale flatovat raisy s T9s ked OR ma 30bb a za nami je 20bb stack mi nepride ako good idea... nie sme trochu malo deep na taketo srandy? Resp. z pohladu BTN si to Sedrick ako volal tieto flaty? Dead money? 
1.38.00 A7s t6400 - epic shove... No hodte to do Wizardu niekto, ale celkovo z hladiska dynamiky neviem ci je dobry napad kvoli tym 17k riskovat 150k, najma ked tych 17k nam az tak nechyba, ale ked padneme na 250k stratime obrovsku vyhodu co mame v tom ze sme CL na stole... inymi slovami podla mna sa toto da pustit ak je to close...
Na dnes stacilo, inak Sedrick beriem spat, celkom v pohode to komentujes...
#7
8.40 KTo t100 mne to opravdu prijde jako idealni reshove spot... open 3x jak jsem rikal ve videu je pro mne spise motivaci, nez odstrasujicim pripadem a call za nim jsou dosti casto added money, v takhle deep trny te tezko zavola s A9o napr. tady jsou ty calling range uplne nekde jinde; jinak pokud jsem postrehl dobre, hrajes 180m turbo a tam se ty ranges reshove budou hodne zasadne menit... mozna vzhledem k tomu si vytvaris nity range...
10.20 44 t100 mne to prijde jako lahky shove s dead money... nevim, jakou range pridavas utg limpery, ale ja, pokud to neni short, tak zadnou strong... ze se tam vyskytuje nekdy monster je sporadicke...
21.20 KQo t200 imo precenujes to, kolik je za nami hracu... proto je to izoraise a handu jako KQo tam urcite nebudu foldovat a ani overlimpovat, kdyz vim, ze limpcaller je tam s daleko horsi range a fold je ztrata value
33.52 Q2s t500 ship je nesmysl obv... open stnd
34.10 KJo t500 obv necrushuje opening range, asi chtel jen zduraznit, ze tohle je supersnap reshove
38.30 33 t700 snazil jsem se tam vysvetlit, ze do nejakych 18BB to shipuju a pak raise/folduju... protoze ty se s 33 nechces poustet do nejakych super tezkych spotu s takhle shalow stack a ship ti usnadni situaci... myslel jsem, ze treba v 180mT budes kvuli reshove stackum pushovat daleko vetsi stacksize
46.00 AJo t1000 tak osobne na tyhle spoty mam tim, jak jsem si pocital spousty reshove spotu + rozebiral hodne videii, ze ty 3BB vic jsou v te rovnici hodne znat... riskujes daleko vice pro mensi zisk... proto mi to AJo neprijde tak supersnap, jako to KTo... urcite idealni, kdyz si to spocitas ty dva spoty a uvidis strasny rozdil v te stacksize, jak ti hodne meni ranges... v tomhle spotu to zase pro mne umocnuje pozice openera a to, ze v dalsich fazych turnaje se FE zvetsuje :)
54.00 KJs t1400 takhle v deep fazy ja osobne si teda vsimnu, kdy hrac cbetuje jinym sizingem, nez kdyz si protectuje handu vs draws (a dela to vs random), nasledne to v dalsim spotu proti nemu dokazu hoodne vyuzivat... jako osobne je zase strasne citelne, kdyz parez ma low sizing, aby induknul bluff, videt ho to udelat jednou, tak si to proste pisu... protoze tam nema zadny low handy, jak jsme videli u paired boardu, kde mel sizing naopak strong... ale vec nazoru =)
56.00 KQo t1600 zpetne se mi tvuj napad betovat flop libi daleko lepe :) protoze problem z toho pak dostavat nejakou value... radeji tri donklow bety
1.00.00 QJo t1600 tak urcite tohle nebudu delat v random spotu, ale s nejakym readem, ze ti dva folduji vetsinu flopu... na tenhle spot jsou urcite dulezite stats... ale naopak si myslim, ze to neni az zase tak spatny spot, protoze BTN nebude tak casto floatovat ma za sebou hrace, kterej tam vsechny pary s callem bude tocit)... navic tady na tom boardu opravdu netrefuje skoro nic jejich range, 88 tam je a nemaji ji v tolika pripadech, lowpair se da casto vybetovat dobrou barrel kartou na turnu/riveru, ktera vs tenhle board prijde hodne casto... celkem se mi zde ten cbet libi :) jinak jak jsi videl, tak btn byl hodne passive a vzhledem k tomuhle readu je ten bet supersnap :)
1.15.00 AQo t2400 urcite btn vs blind je tohle strasne bad druhy barrel, protoze jak jsi rekl, commitujes se... radsi bych uz zvolil ship nez bet/fold; bet/call... skoda, ze jsme si toho jeho stacksize nevsiml ve videu... urcite je tady druhy barrel spatny :) good point... nevyjadroval jsem se, protoze ja osobne ne moc casto doublebarreluju bez scare card, takze v tehle spotech si nejsem uplne jistej... a tady by mne druhy barrel nikdy nenapadl na tomhle boardu, tak jsem mlcel, ze parez asi vi, kdyz je to BTN vs BB, kde ma historii, co si muze dovolit a jakej je BB station...
1.17.30 AKo t2800 jak trefuje jeho range vice nez nasi ??? ty reprezentujes TT+, AKo a to preci trefuje tvoji range, u nej uz je jen call ukazkou slabosti a toho, ze je weak a nechat mu dat free card nebo pocit, ze nejake 88, co nechtel zahodit pre muze byt good je imo strasne bad! obecne ve 3bet spotech vsechno cbetuju teda osobne a drzim se slov HITTHEPANDA, ze je to skoro nutnost bez pozice... necbetnout takovyhle flop je imo bad i vzhledem k tomu, ze on casto checkne back, jeho range je povetsinou (nepocitam trap s AA) horsi nez nase a nepotrebuju ho nechat chytnout neco na turnu a dat mu free card, protoze hraci v 3bet potech ti davaji strasny respekt a kdyz neco chyti, tak ti to odcalluji az do aleluja(ale potcontroluji), nechci ho nechat neco chytit, protoze tenhle board je super nuts na cbet a imo netrefuje zase tolik jeho range, ktera je pri callu pro mne celkem siroka a neni tam moc hand, ktere crushuji mou range viz nahore, navic fakt vyjimecne se stane to, ze dostanes loose ship vzhledem k tomu, jak strong je tva range...
1.20.00 66 t3200 tezky spot i pro mne... snad se vyjadri nekdo dalsi :)
1.21.50 A9s t3600 love the ship here... samozrejmne jsem chtel rict, ze 3bet range toho hrace je tam strasne siroka a pokud mame historii a vime, ze BB je donk a muze tam mit kravinu a neni jeho coldcalling range jenom strong (imo pro nej super spot na cold4bet - takze kdyz budu mit info, ze to neni zadnej regular a jen random calling fish, tak to tady budu shipovat) taky se mi ten spot hodne zamlouval... :) ale bez statu bych tohle neshipnul never... :) coz je imo v tomhle spotu hodne dulezite
1.30.30 A8o t4800 v tomhle spotu jsem ocividne nevedel, kde je sever... ale z me vlastni zkusenosti spousta hracu vyuziva takovehle raise na Ax boardech vzhledem k tomu, ze jsou idealni na cbet, take idealni na raise a give up... kdy jsou jakoby oba bez outu... nevim proc jsem nad tim premyslel, ze bych ho mel nechat bluffovat dalsi streets, imo nesmysl, stack off co nejdrive bude urcite optimal... tady jsem byl nekde jinde a urcite tvoje variana je o MNOHO lepsi nez to, co jsem tam chtel vymyslet ja :)
1.36.50 T9s t5600 taky si zde nejsem s temihle marginalnimi cally jisty, ale v posledni dobe jsem je uplne vypustil a nasadil zde jen 3bet range... vzhledem k videim na TPE a vzhledem k informacim, kde to HITTHEPANDA nebo BIGDOGPCKT5S vysvetluji, proc je na to takovahle handa idealni, tak tady radeji 3betnu... vetsi problem mam zde, jak zahrat KQs ? protoze na 3bet/fold mi to prijde ztrata value a call s temi shalowstacksizes mi zase neprijde uplne good... tady bude asi 3bet > fold >call... pro low stacksize za nami jsou to deadmoney jak rikas
1.38.00 A7s t6400 jak jsem rikal, 70% hand, ktere tady oteviram, tak budu imo shipovat... staci jen hodit do wizzardu, jestli to bude good s tim A7s, coz ja nevim... ale ATo tady bude urcite ship s temi stacksizes
jinak moc diky za vyjadreni... snad se vyjadri jeste dalsi hraci pro pohled z venci, dyztak muzeme rozjet diskuzi, co bude kde good... :) etc.
jinak super rozbor, diky za nej :) docela rad bych s tebou nekdy pinknul session, protoze strasne nedocenujes reshove stack a reshove handy, kdy je to KTo nuts spot na to :) a ja tam jsem hodne loose, urcite to ale nebude good v turbo turnajich, kde jsou opening range mensi a hlavne tam ti lidi maji paru o light reshovu :)
| Selhání je školným, které platíš za úspěch... SHIT HAPPENS |
no ok vyjadrim sa len k tym spornejsim spotom
8 40. KT to mi nepride good,skor by som tu shipoval nieco akopary a AT+,KJs
28 40: Q9s-toto by som poslal,je to suited,kopa dead money v pote,20 BB,dobra FE,a vacsinou tam budem plus minus flipovat ak nas zavola co je vdaka dead money ok
36: AQ resteal vs utg open,ja by som tam poslal kazdy par,lebo nevidim velky rozdiel medzi 22 a 77,lebo tazko nas tu bude volat so 44 ci 55,napriek len 15 bb,ale takyto resteal utg vyzera prisne,sice by sa mi viac pacilo 18 bb ako 15 ale aj tak,cize u mna AQ+ a any pair
38 30: 33 shove s 18 bb z HJ je imo std
1h 20: tie 66 sa mi pacia,predsa len je to button raise,ten sb call moc neznamena a urcite foldne,akurat tych 30 BB je asi naozaj maximum,do tych 25 BB insta shove,takto po namyslu insta shove 
| i am 2nd in chips,5 players left,wish me good luck..................oh it`s cashgame... |
Super diskuze, vecer se taky vyjadrim, az se dostanu znovu k pc.

aspon nejsem sam, co to pouziva :D
| Selhání je školným, které platíš za úspěch... SHIT HAPPENS |
28.40 Q9s t400 - v takovyhle situaci vetsinou koukam na prvniho limpera jak casto limpuje a s nejakou slusnou kartou na steal to posilam :) Q9s je to spodek range v tyhle situaci pro me.
shallow stack- muze to nekdo podrobne vysvetlit ? Co to presne znamena
| Upraveno 23.12.2010 0:57 by Burda |
#15 shortstack... proste low stacksize neco jako do 25BB
| Selhání je školným, které platíš za úspěch... SHIT HAPPENS |
palec nahoru za iniciativu, 2 a pul hodiny se snazit chytre mluvit jen tak... proste super
k videu a diskuzi:
8:40 KTo
absolutně si netroufnu odhadnout co bych light reshipoval. SC??? ja ve videu nevidivim zadne staty ani notes, nikdo se tam ani nepta s cim vsim hrac otvira a s cim dorovna, slysim jen insta ship a proto se ptam na zaklade ceho byste se tak rozhodli? feelingu?
10:20 44
setmining se mi libi nejvic, s nejakym infem to muze byt i ship, ale urcite to neni obv ship spot ani kdyby tam ty limpy nebyly
15:30
AQo
bych otevrel na nejakych 600, muzem tim dat prostor pro nejake reshove. Ship je 100% unexploitable +ev ale open mi prijde vic profitable
| Decided to LEARN poker or DIE trying | Upraveno 28.12.2010 1:51 by AcidManner |
#17 KTo
tak obv bez statu je tezke urcit open ranges, ale kdybys mel zadat nejake open/calling ranges na random hrace a hodil to do rovnice s temi added money a callem... kteremu obv taky pridas stnd coldcall range, pak v te rovnice najdes, ze je to urcite +ev... pokud to neni zadny sileny nit... :)))
| Selhání je školným, které platíš za úspěch... SHIT HAPPENS |
nu, tak pokud parez 20tabloval tak se to mozna jeste da.. kazdopadne kdyz sem videl ty osmicky, tak se mi otvirala kudla v kapse.. :)
#20
Zitra uz si na to najdu cas, byl sem porad. Updatnu tenhle post, abych se vyjadril ke vsem nazorum a nejen porad spamoval, ze uz se k tomu nekdy vyjadrim :)



michalsi
(
wayward_player
(
libormar
(
Thor85
(
bejek
(

zacal som kukat vcera vecer,s 88 suhlas,dnes dopozearam,ale na uvod-idea s dvomi hracmi sa mi velmi paci