PokerGaming.cz > Poker videa > Poker video Hold'em NL10 by lukynk2bb

Poker video Hold'em NL10 by lukynk2bb

Informace o videu
Název lukynk2bb - LF
Nahrál [lukynk2bb]
Délka videa 29 minut
Datum nahrání videa na server 25.8.2011
Datum vytvoření videa 24.8.2011
Počet stažení 134
[Stáhnout video] (pouze pro registrované!)
Informace o hře
Počet stolů 4
Síť Entraction
Typ hry Cash Game
Varianta hry Hold'em No Limit 10 Shorthanded
Stakes Micro Stakes
Popis

předem se omlouvám za ne úplně vybraný slovník - ani jsem netušil, že můžu takhle mluvit

doplnění otázky: "má cenu si dělat poznámky k fishkám?" mám na mysli fishky které mají posledních 20-30bb, jsou i na tiltu a víte že to tam za chvíli s něčim pošlou, někdo si je stackne a jdou pryč.

Hodnocení: 5 , Hlasovalo: 1
#1   TdThTdTh  Rumidek 25.8.2011 12:04, Příspěvků: 2040   Poslat PM Poslat PM   Handy uživatele Hands 

steal size máš 4bb na BTN a když ti SB completne tak dáš na BB 3bb to bych dělal přesně obráceně

4:16 my jsme se ale nebavili o tom, co otevírat UTG, ale podle mých výsledků v HEMu se na UTG nevyplatí otevírat 22-44, 55+ bych ale už otevíral

4:34 A5o je super handa na steal, navíc proti neznáménu, bych stealoval dokud se nezačně nějak bránit, pokud někdy vůbec začne. Navíc on se nebude chtít ze začátku moc bránit, protože taky neví co jsi zač.

7:13 na NL10 bych se teda o limpované poty zajímal a to hodně, budou tvořit značnou část tvojí winrate, protože se na micros limpuje fakt často. Doporučuju si přečíst Ryan Fee's 6max guide, je tam část věnovaná limped potům.

7:38 viz předchozí, v limped potech klidně potbetuj nebo overbetuj pokud jsou to fishe, tak ti to zaplatí. Jo a lidi v limped potech hrajou strašně str8fwd, takže jsou to easy money

9:18 ještě bych si zapsal s kolika BB ti to poslal, je rozdíl jestli pushne 20 nebo 70 bb

9:55 AQo bych dal 5bb minimálně osobně dávám spíš 6(4bb + 1bb za limpera + 1 že jsme OOP)
Pokud je to fish neboj se cbetovat pro value skoro pot tady máš spoustu hand ze kterých se dá tahat value a co tě callnou a ty to tam chceš dostat na riveru celý. Ten turn je u mě snap.

10:19 AJo UTG bych teda určitě otevíral

13:18 A8s bych na turnu checknul a vzal si free card

17:57 vs SB complete se dá raisovat ATC, ale občas si total trash jen checknu a seberu to na flopu

19:30 AQo bych callnul a na takovém boardu vs takový hráč bych c/r

25:10 KQo bych completnul, přišel by ti pak pěknet flop :)

25:38 K7o to je docela dobrý board na cbet

27:14 bych leadnul a tahal value z FD

Jo a doporučoval bych se příště pokusit zvolit jemnější slovník :)

..and on the end of the sixth day God said: "NOT ENOUGH MANA"
#2   4h4d4h4d  vyrostek 25.8.2011 13:23, Příspěvků: 546   Poslat PM Poslat PM   Handy uživatele Hands 

KJo hned na zacatku na boardu AKxKx, lepsi je jit IMO na riveru b/f nez ch/c. Ty chces jeste dostat value z jeho rozumnych showdown value hand jako napr. z silnych A a slabsich Kx, ktere ti jen checknou behind, ale muzou ti callnout bet. Pokud te pretoci, muzes v klidu zahodit, moc horsich hand a blufu na tom sparovanem boardu s flushi co by te raisnulo nebude, aby b/f nebylo pro tebe profitabilni. A pokud jdes ch/c tak mu tu pripadnou silnejsi handu stejne zaplatis.

A5o rozhodne steal, dokud se nebude branit.

AQo Baluga theorem za me fold, ale bohuzel to video je tak nekvalitni, ze nebylo poznat kolik bylo v potu a spocitat pot odds ani stats protihrace.

55 na tom monotonim boradu 567 bych na flopu sel bet a tahal value z draw. Navic mas porad slusnou sanci na pripadnou redraw, pokud souper uz ma flush nebo straight.

Puvodne jsem se chtel na video jen mrknout, ale nakonec jsem se rozhodl neco malo napsat :-) tak GL.

Buh neni, fotbal a poker je.
#3   9dTd9dTd  11medium 27.8.2011 16:41, Příspěvků: 400   Poslat PM Poslat PM   Handy uživatele Hands 

video celkem pobavilo, takový komenty na protihřáče {#emotions_dlg.biggrin}....

1:06 na prvnim stole s KJo bych šel na riveru bet/fold, můžeš vytáhnout nějakou thin value z nějakých Ax, možná slabšího kinga. Při ch/c se ti může stát, že to napálí strašně moc a imo bys to pak nemohl ani callnout navíc často tady asi bluffovat nebude.

6:45 KQo na push toho shorta bych asi zahazoval. V té jeho range jsou pocket páry, proti kterým jsi pozadu, pak spousta Ax hand, proti kterým jsi také pozadu. Samozřejmě porážíš nějaké broadway a tak, ale zase úplně se 72o to imo dělat nebude. Nicméně je to asi tak 50/50, ale já bych to spíš zahodil.

10:20 na prvním stole s AQo bych turn foldoval. Jestli je to taková ta aggro monkey, tak by ti to točil už na flopu s horšíma esama, klidně i se second pairem nebo draw, takže bych ho sklidem calloval. Ale ten raise na turnu je strašně strong a že by se najednou probral s FD nebo slabším top párem se mi nezdá. Za mě rozhodně fold.

To je odě mě všechno, ať se ti daří Smile .

Nothing lasts forever! :)
#4   2d7d2d7d  Valygar 29.8.2011 1:19, Příspěvků: 47   Poslat PM Poslat PM   Handy uživatele Hands 

Zábavný video i přesto že šlo čistě o ABC poker a to díky Tvému komentáři, který se mi fakt líbil - vtipnej a bezprostřední. Slovník si myslim že v pohodě.

K handám:

JKo na začátku - souhlas s tim co už bylo řečeno (b/f river cca půl pot)

AQo - za mě určitě fold. Jedno ze základních pravidel pokeru je to, že c/r a rr (zejména na turnu) je vždy lepší handa jak 1pár. Na NL10 by tě takle nikdy neblufovali ani regulaři (podle tvý line je celkem jasný, že máš silný eso) natožpak tenhle fishy hráč! Fishky 1pair handy vždy callujou, tohle by nikdy neudělal ani s AJ.

A8s - nedával bych 2nd barel (board byl JQxJss), protože nevyfolduješ ani J ani Q a to je většina jeho range po callu cbetu.

QKo na SB - fishka ti limpne button a ty máš super handu. Tohle bych vždycky raisnul cca na 5bb, i když bys to postflop c/f pokaždý když nehitneš je to furt +EV. Fishky rádi hrajou Kx a Qx handy a ty je dominuješ.

55 set na boardu 456sss  - Imo hodně špatně zahraný. Betoval bych flop turn a nejspíš i river pokud by nepřišla čtvrtá do barvy. Můžes tahat value z FD i SD a vybuduješ si pot pro případ, že by ti došel fullhouse.

Můj názor na raisování BB po completu SB: Pokud má vysoký fold to CBET tak raisuju skoro ATC. Pokud máš nízký karty aspoň ti uvěří cbet na Ax Kx boardech. Pokud je to call station i po flopu raisuju raisuju tak abych měl cca stejně silnou range jako on (já mám navíc totiž pozici a aspoň trochu skillu)

Rada na závěr: Příště si odpusť brečení nad tim, jak seš unlucky, působí to hrozně lame a i kdyby to byla pravda, koho to zajímá?

#5   7d7h7d7h  lukynk2bb 30.8.2011 2:35, Příspěvků: 777   Poslat PM Poslat PM   Handy uživatele Hands 

díky všem za komenty a rady:)

4 - ale já nebrečim jak sem unlucky, já si takhle brumlám, zastěžuju si sám sobě a pokračuju dál. Jsem třeba rád, že netřískám při suckoutech věcma a tak podobně, tohle je pro mě určitej ventil emocí, kterej pomáhá. Důležitá věc je hlavně pro mě, že se mi docela dobře podařilo zachytit i myšlenkový pochody při klasický session a tohle k tomu patří. Prostě si potřebuju zanadávat a postěžovat si abych se nedostal na tilt.

a jinak jsem rád, že se líbil i můj komentář, příjemně to překvapilo, protože to byl můj první video počin:)

if it isn’t working out just how you planned it, maybe you’re the one who doesn’t understand it
#6   JhQhJhQh  Sapphire13 30.8.2011 14:57, Příspěvků: 1315   Poslat PM Poslat PM   Handy uživatele Hands 

Kouknul jsem na to taky. Video v pohodě, kvalita obrazu i zvuku mi přijde adekvátní.

Slovník rovněž, mluvím tak i na děti :D

Jinak technicky bylo všechno už řečeno, to AQ je fold i s rukama.

Když natočíš další, rád se zase mrknu.

...everything that has a beginning has an end.
#7   TdThTdTh  Gappa 31.8.2011 20:19, Příspěvků: 2075   Poslat PM Poslat PM   Handy uživatele Hands 

6:10 KQ - určitě bych neuvažoval o callu toho 3betu především ne OOP. I kdyby ta jeho 3b range byla široká, bude se ti to postflop hrát hrozně, když budeš čelit cbetu. Když hitneš pár, stejně nebudeš vědět, na čem jsi a vystavíš se obtížným rozhodnutím, pokud bude sázet víc streets.

21:47 AJ - proti fishi mi tu přijde optimální cbetnout půl potu takovej flop, efekt bude stejnej a můžeš ušetřit 2bb. 

28:00 55 - proč myslíš, že tu není, z čeho tahat value? ..Souhlas s Valygarem. 


 Chválím délku videa, nechválím kvalitu videa, nedal se pořádně rozeznat sizing. Komentář nebyl zlej, ať už jsi tam napovídal cokoli, aspoň jsem se nenudil.

Doporučuju vypnout zvlášť před natáčením rušivé elementy, v tomhle případě skype.


 Docela jsi mě překvapil, jak rychle se zlepšuješ. Sice kolikrát tam děláš docela boty, ale celkově slušný, když si vzpomenu, že jsi ještě před pár měsíci byl s nadsázkou ztracenej v každém druhém spotě. (Soudím podle hand, které jsi postoval)

GL, ať ti ten elán vydrží.

#8   6h8h6h8h  Dexihno 29.9.2011 14:02, Příspěvků: 252   Poslat PM Poslat PM   Handy uživatele Hands 

23:45 fold z CO v 5 lidech A8o? Ja bych teda určitě stealoval, ale tak zaleží na tvojí openrange no. 

Jinak dobrý video a dobrý komentáře! Yes

K přidání komentáře musíte být přihlášeni! (nebo nemáte dostatečná oprávnění)